Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

teisipäev, 23. august 2016

Perekonna tähtsus

Kui paljud on teist mõelnud et, ilma pereta on palju parem? Nii mõnigi on kindlasti seda vihahoos öeldnud "Ilma teieta on parem" ning paljusid teisi asju mida tegelikult ei mõeldud päriselt. Mina tunnistan ausalt ülesse et, mina olen. Kas siis tõesti on ilma pereta parem? Mina siiski seda ei arvaks. Jah, mul on küll  natuke ebatavaline perekond aga siiski saan ma sellelt ebatavaliselt  perelt alati tuge siis kui selleks on põhjust. Juba seepärast ei saaks perele öelda  "Ilma teieta on parem" sest, kes sind raskest olukorrast siis välja aitaks kui pole perekonda.
Kui suur peaks olema vanemate tähtsus lapse elus? Muidugi lapsel peaks olema mõlemad vanemad, selleks, et laps ei kiinduks ainult ühte vanemasse. Väga raske on lahti saada lapse kiindumist ainult ühte vanemasse. Öelda tuleks ka seda loomulikult et, lapsel ei tekkiks sellist tunnet et tema on perekonnas see üleliigne lüli, tema seepärast läks isa või ema minema. Last tuleks panna uskuma, et tema pärast ei mindud lahku, laps ei saa olla selles süüdi.
Olenemata sellest kumb vanematest pole lapse kõrval tuleks laps uskuma panna selles et, ta on turvalises keskkonnas, sellises keskkonnas kus lapsel on tore lapsepõlv kus ta näeb mõlemat vanemat. Last tuleks panna ta uskuma selles et, tema kõrval on inimesi keda ta saaks usaldada raskel hetkel. Juhul kui laps veel ennast süüdistab  tuleks talle aja möödudes selgeks  teha seda, et ta ei ole süüdi selles et tal mõlemat vanemat pole.
Sellisel lapsel aitab vaid üks asi: hoolivad inimesed tema ümber ja head sõbrad. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar