Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

teisipäev, 9. august 2016

Armastus pere vastu

Kui palju armastad Sina oma pere, oma venda, õde, ema või isa või hoopis vanaema vanaisa? Kas sa armastad neid vaid seepärast et, nad annavad sulle siis raha kui sul seda vaja on, või on põhjuseid erinevaid. Ma ei taha küll öelda seda sõna paljud aga nii mõnigi teeb nii nagu üleval pool mainitud, sellest on muidugi väga kahju. Kuid on ka selliseid kes armastab oma pere seepärast, et pere saab pea igas väiksemas asjas usaldada, pere on toeks kui lapsel on raske otsus käsil, pere suunab vahel, annab ka nõu ning laseb lapsel vigu teha ning nendest  ka õppida. Kas teist nii mõnigi on mõelnud, et ilma hooliva inimeseta on elu palju parem? Jah see hooliv inimene ei pea olema küll pere kuid ka sõpru on neid kes hoolivad ning kes tahavad aidata nii mõneski olukorras. Laps lihtsalt peab tahtma oma murest või probleemist rääkida. Kas sa oled ka mõelnud vahel, et sul pole kedagi? Tegelikult ei saa keegi öelda, et tal ei ole kedagi, keegi ikka on. See ei pruugi olla ema või isa, vanaema või vanaisa, õde või vend, see võib vabalt olla pere lemmikloom, teate kui hästi suudab koer su muresid kuulata, ta ei karju su peale, ainult vahel mõmiseb vastu. Jah, ta ei suuda küll sulle nõu anda aga koerad on maailma parimad lohutajad peaks mainima... :)
Kui palju on teist keegi öelnud oma perele või siis sõpradele, ma hoolin sinust? Nii mõnelegi ei tule meelde see millal ta seda ütles. Seepärast öelge kui palju te oma perest või sõpradest hoolite, kui selleks pole veel hilja...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar