Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

laupäev, 6. august 2016

Väike mõttetera...

Kunagi ma rääkisin kellegagi, kes ütles mulle: "Ära ole lukuks mida võti keerab. Ole võti, mis iga lukku keerab". "Avasta radu ning lase oma unistustel täituda kui sulle antakse võimalus". Kui mõtlema hakata nüüd, mitu aastat hiljem, mitte seda, et ma nii vana oleksin või midagi, kõigest kuusteist aga kui pointile pihta saad on mõtted väga ilusad, sest tegelikult see nii ongi. Me peame avastama, vahel ka oma teel eksima, aga kui ei proovi siis ei saa teada kas suudame teha midagi, mida tahtisme. Muidugi meie avastused ja soovide täitumised ei pruugi tulla lihtsalt aga kui ei proovita siis ka ei saada seda tulemust mida sooviti.
Kui hetk, praegune hetk, tundub raske, siis sa ei tohi alla anda, ega see asi nii lootusetu ka ei saa olla. Iga asi ei saagi alati hästi minna, samas, igas teos on oma õppetund, no kas hea või siis halb oleneb ju olukorrast...eks... Näiteks kui toit ei tule nii maitsev või on liiga soolane või siis mage siis ka sellel on oma õppetund... Järgmine kord proovid paremini või siis nii kaua kui paremaks läheb... Me avastame katsetades nii palju juurde, nii palju head.
Ma tean, et paljud mõtlevad, et mida ma ajan. Aga kõik ei peagi minuga nõustuma, et me peame proovima avastada, kui meile  antakse see võimalus ning tegema seda mis meile meeldib. Meie unistused on täitmiseks, eks!!! Unistades edasi, tähteda poole ja kaugemalegi.... :-)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar