Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

esmaspäev, 15. august 2016

Vabatahtlik olla on tore

Päev, mil mul anti võimalus proovida vabatahtliku tööd, tundus silmapilgul üsna raske ja hirmus juba sellepärast, et kuna ma olin Arvamusfestivali vabatahtlik esimest aastat aga kui see päev millal pidin reaalselt Paide Vallimäele minema, et nüüd olla vabatahtlik, tundus see päev üsna    tore ning meeldejääv, tegelikult ma ei saa väga öelda et tundus, sest tegelikult see oligi, kuna see meeskond mis mu ümber oli oli väga tore ning mõistev üksteise vastu. Enne seda kõike ma lubasin endale seda, kui ma vabatahlik olin siis saan oma hirmusest võitu.Minult küsiti, miks ma Arvamusfestivalile tulin oli minu põhjus üsna üllatav teistele. Paljud ei saanud arugi et, mulle suhtlemine ei sobinud. Teised minu ümber ütlesid, et see ei saa nii olla et, sulle ei sobi võõrastega suhtlemine.Põhjus miks ma vabatahtlikuks läksin oli see, esiteks-saada üle sellest et ma ei kardaks enam  võõraste inimestega suhtlemist ehk siis ma ei pelgaks võõraste inimestega suhelda. Teiseks- et saada uusi kogemusi. Ma võin öelda et need punktid ma ka täitsin. Ma olen väga õnnelik, et ma sain nende kahe päeva jooksul juurde ka uusi kogemusi ja uusi ning huvitavaid sõpru. Ma olen väga  rõõmus, et ma  Arvamusfestivalile vabatahtlikuks läksin  ning samuti ka selle üle, et  ma sain julgemaks, et suhelda võõrastega.
Samuti nägin nii mõndagi inimest kellega kohtusin ka Südamelaulul. Ma võin öelda vaid üht, vabatahtliku töö on väga mõnus ning nendel päevadel saab alati nalja ning kõik see meeskond kes su ümber on igatpidi väga toetav. Mina tean nüüd, et ka järgmine aasta lähen ma sinna Arvamusfestivalile sest seal on väga tore kuna seltskond on lihtsalt super :)... Vabatahtlik olla on tore  :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar