Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

kolmapäev, 3. august 2016

Hoolimine

Kas sul on vahepeal olnud peas mõte, et sul on paha ja raske? Tahaks kaljult alla hüpata, aga sa ei tee seda, sest sul on sõbrad, perekond ja miljoneid teisi põhjuseid olla just siin. Maailmas on inimesi, kes sind armastavad ja kes sinust hoolivad, hoolivad rohkem kui sa oskad ette kujutada.
Alati tuleks märgata enda ümber inimesi kellel on vaja abi või siis inimesi kes on kuskil nurgas kurvalt, nad tuleks kuskile tegevustesse kaasata, samuti inimesi kes tahaks et keegi oleks temaga koos, sest võibolla ei ole tal seda inimest kellega ta koos saaks olla ja keda ta nii mõnesgi olukorras usaldada saaks. Kuigi olen olen märganud, et paljudele on see üks igav jutt ning nii mõnigi naerab selle üle aga kui vajatakse ise sellist inimest kellega saaks olla ja keda saaks ka raskes olukorras usaldada, siis nii ei mõelda. Seepärast peaksgi mainima, et "Ära naera inimese üle kellel on probleeme, ulata oma abikäsi ja lihtsalt aita teda" see inimene keda aitad on õnnelik selle üle, et keegi mingil määral hoolib ja selle üle, et ta saab mõnda inimest ka usaldada. Kõik hea mida teed ühele või teisele, tuleb sulle ringiga enam jaolt tagasi. Nii et märgake ja hoolige lähedastest :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar