Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

neljapäev, 22. veebruar 2018

Noorte Tugila Tuuriga mööda noortekeskuseid

Meeletult tore hetkel küll, sellel nädala toimunud kolme päevane Noorte Tugila Tuur on on läbi saanud.
Sel nädalal saime näha Imavere, Ambla ja Koigi noortekeskust. Kuid õnneks ootavad meid külla veel mõned noortekeskused.

Alustasime esmaspäeval,  kui noorsootöötaja Reima, Merle ja mina  jõudsime Imavere noortekeskusesse, seal toimus tüdrukuteklubi, kus sai näha, kuidas juuksuriks õppinud Merle tegi ning õpetas noortele, seda kuidas teha erinevaid patse. Ning loomulikult ei puudunud sealt ka rääkimine Indiast.
 
Järgmisena ootas meid külla Ambla noortekeskus, kus oli küll veidike külm, kuid see ei seganud meie kokkamist, kus juhendajaks oli Paide Kutsehariduse õpilane Merlyn, kes õpetas noortele ühe lihtsa maitsva magustoidu, mida on lihtne ka kodus teha. Et sooja saada, tegime ka mõned meeskonnamängud, millest kõige populaarsemaks osutus soo ületamine. Hiljem arutasime Tugila Tuuri meeskonnaga, seda, mida oleks võinud teha teisiti ning mida võiks järgmine kord teisiti teha. Õnneks saime seda kohe järgmisel päeval kohe läbi praktiseerida.

Ning viimasena ootas meid kokkama Koigi noortekeskus, kus võeti meid vastu väga rõõmsate nägudega. Enne kui me päris kokkamisega  alustasime, tegime ühe meeskonnamängu, et teada saada, mis on noorte nimed ja just see huvitav õhupalli mäng võimaldas meil seda teha.
Seejärel asusimegi kokkama, tegime lihtsalt kuid ka üsna maitsvat küpsise desserti.

Kui see Noorte Tugila Tuur on lõplikult läbi, kirjutan sellest veidike pikemalt.

Aga muidu oli huvitav ja meeldejääv kogemus, ning usun et ka teistele meeldis. Uute kohtumiseni!
Mina ütlen omaltpoolt hetkel aitäh!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar