Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

reede, 23. veebruar 2018

Raske küsimus, mida hetkel endale kunagi esitanud olen

Kümmetuhat küsimust seisab mul ees, erinevaid tundeid südame sees.

Mida teha siis, kui kõik mis rõõmu tegi kaob, ja inimestest kellest hoolisid ühel hetkel pööravad sulle selja?
"Just, just siis kui vajaksid abi, siis sinu ümber ühel hetkel lihtsalt kõik kukub kokku? Sa ei taha midagi teha ega naeratada nii nagu varem? Tahaksid kõigest loobuda, ja võib-olla teha hulle asju, mida hiljem kahetseda võid? Mida teha?" See  on küll üks raskemaid  küsimusi, mida endale kunagi esitanud olen. Sest arvan hetkel,  et päris kindlat vastust sellisele küsimustele on raske leida. Ning eelnevalt teistest nädala päevadest, mõtlesin ma jälle sellele.

"Kui minu puudumist ei märgata, siis polegi ju üldse vahet, kas olen ma siin või ei ole?" Alles hiljuti, kui lugesin seda tsitaati ühest oma lemmikust noortele mõeldud kogumikust, jäi  mind see tookord kõnetama, ja seda teeb see tsitaat siiani.
Mõtlen tihti, et see on üsna õige mõte. Ma tean, hetkel pigem eeldan, et paljud kes seda võib-olla hetkel loevad, mõtlevad mida ma ajan. "On küll vahet, kas olen iseenesest sõprade kõrval või ei, ma olen oluline", aga õnneks igaühel on oma arvamus.

Vahel ma tean, on lihtsam olla oma asjadega pigem üksi, sest vahel võib juhtuda nii, et alati ei lähe kõik nii nagu võiks minna. Seega on hea võtta n.ö aeg maha, et asjadele selgusele jõuda, kuid tuleb veidike mõelda ka sellele, et ei tohiks mitte üle mõelda, sest sellest ei ole kasu.

Kunagi keegi ütles mulle või ei teagi  täpselt, võib-olla  võisin seda ka kuskilt lugeda,  et alati ei pea kõigega nõus olema, alati ei pea hüppama pea ees tundmatusse, vähemalt mitte kohe ja korraga.

Meil kõigil  on lubatud, see hetk...vaikus... rahu...puhkus... Ja  isegi see, kui tõmbad teki üle pea ning lihtsalt kaod maailma eest, see kõik on lubatud.

NB mulle endale ja võib-olla ka teile!
Aga muidugi ei tohi unustada oma sõpru, kes, sulle toeks tahavad olla. Peaksid mõistma, et nad tahavad head, olles su kõrval kui sul on probleeme, millega sa võib-olla ise hakkama ei suuda saada. (Üritan endale seda meelde jätta. Aga võite mulle julgelt teada anda kui hakkan, seda jälle unustama 😉)

Aitäh!😊

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar