Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

neljapäev, 8. veebruar 2018

Midagi noorelt noorele

Täna kirjutan ma sellest, kuidas kokkasime koos Janeku ning mega ägedate  noortega Paide Avatud Noortekeskuses.

Võin käsi südamel nüüd öelda, et tänane õhtupoolik oli väga mõnus, eriti seetõttu, et see kõik toimus väga vahvate noortega, kuigi kui aus olla ei oleks ma uskunud alguses et, asi nii rahulikuks kujuneb, teades neid noori sellisena, nagu nad tavaliselt on,  veidikene liiga aktiivsed kokkamise suhtes. Aga see selleks.

Olen üsna hästi meelestatud, et asi sujus ning noortel oli üsna huvitav ning lõbus.

Aga kust sai see kõik alguse?
Alguse sai, see siis kui Noortekeskuses olnud noorsotöötaja Kailiga tuli meil jutuks,  et kas ma ei tahaks hakata noortele kokandust andma. Alguses kui aus olla, ma veidike kahtlesin, aga siiski olin ma nõus ja nii sealt see kõik alguse saigi...

Mõtlesime pikalt mida teha, aga lõpuks otsustasime et, teeme kaerahelbeküpsiseid. Mis  osutusid noorte jaoks üsna maitsvateks.

Nagu ütleb ka üks tsitaat, et "Kokkamine pole keeruline. See on omamoodi kunst, sest igaühel on olemas maitse, isegi kui seda ei  pruugita väga hästi mõista. Isegi kui ei olda hea kokk, pole  sellest midagi, sest see ei takista mõistmast erinevust selle vahel, mis on hea maitsega ja mis mitte."- Gerard Depardieu

Kokkamine on mõnus, eriti kui valmis said isetehtud kaerahelbeküpsised! 😊
#nooreltnoorele

Olen rahul, et ma sellise ettevõtmise ette võtsin, ka selletõttu et mulle see võimalus üldse anti.

Asi jätkub, ma loodan ka edaspidi! Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar