Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

reede, 6. juuli 2018

Keskkool läbi mis saab edasi?

"Edasi mine seda teed mööda, milleks annab juhiseid sinu sisemine mina - see on ainuõige! Pärast on oma õigele teele tagasi keerata keerulisem..leia oma tee, mida mööda käia- teiste tallatud radadel on kergem liikuda, kuid see pole see, mida igatseb Sinu tõeline maailma."💖
-Tiiu Saarist
(aitäh selle ilusa mõtte eest)

Minu üks suurimaid pingutusi oma eluteel on nüüdseks seljatatud.

Nüüd, kus mul on saanud keskkool läbi, olen ma pidevalt kuulnud küsimust, mis minust edasi saab?

Kui enne veel kui mul on plaan Ülikooli minna, olen vastu võtnud ühe otsuse.
Kindlasti võin öelda, et see mis edasi saab polegi misteab mõistatus. Praegu on mul teada, et olen otsustanud võtta vaba aasta. Kuid kas see on hea mõte?

Kui nüüd aus olla, olen nii mõnegi käest kuulnud, et see pole sugugi hea mõte. Võiks lausa arvata, et see on mõnele lausa vastukarva.

Arvatakse, et kui on aasta vahele jäänud, ei taha noor enam edasi õppima minna, kuid lõppude lõpuks ma arvan siiski, et see vaba aasta võimaldab mul endas lõplikult selgusele jõuda. Mida ma oma elult ja õpingutest siiski tahan.

Kuid peale selle ei tohi unustada ka seda, et vaba aasta  arvardab silmaringi ning peale selle annab võimaluse  avastada ka maailma, ning kohtuda uute ja põnevate inimestega...

Nagu juba eelnevalt juba öeldud sai, siis VABA AASTA eelkõige aitab mul välja mõelda lõplikult, mis on see päris suund kuhu tahan edasi liikuda. Samal ajal saan koguda ka tulevasteks õpinguteks raha, sest kool eeldab ka rahalist väljaminekut.

Kolm positiivset punkti vabast aastast:
* annab võimaluse reisida
*Koguda uusi ja huvitavaid teadmisi ja mis kõige tähtsam koguda KOGEMUSI.
*Kohtuda huvitavate inimestega.

Nii nagu räägib Birgit Sarapi laul, et Iga lõpp on uue algus, nagu öeldud siis minu jaoks on kõik maalima uksed, teadmised ja isegi riigid mulle oma uksed lahti end löönud, kes teab?  Keskkooli aeg möödus justkui silmapilk.
  
Ja kes teab...võib-olla juba 25 aastaselt olen ma üks tubli noorsootöötaja ja juba 50 aastaselt Maailmakuulus inimene ja juba 75 aastaselt vanaduspõlve nautiv pensionär, kes on reisinud üle kogu maa.

Tean sisimas, et see vaba aasta aitab mul avastada mu ees avarduvat maailma!

Aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar