Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

reede, 27. juuli 2018

Doonorluse saadikud

Minu suvine töökogemus vabatahtlikuna


24.juulil ja 25.juulil oli võimalus kõigil Paidekatel annetada Paide Muusika-ja Teatrimaja platsi juures verd. Kui algul oli plaanitud teha seda kollastes doonoritelkides nagu igal aastal, siis äikesetormi hoiatuse tõttu, sai seekord annetuse teha sees.

Mina ja Kirke sattusime doonorluse saadikuteks läbi facebooki. Lihtsalt jäi Facebookis ringi surfates silma Paide  Muusika-ja Teatrimaja üleskutse, kus PERH-i verekeskus otsib vabatahtlikke abilisi doonoritelki.  Sellest kirjutasin kohe Kirkele ning väikese mõtlemise järel oli Kirke nõus minuga koos doonoritelki vabatahtlikuks minema.

Ma ise pean vabatahtlikku töö tegemist oluliseks, et arendada oma silmaringi ning saada erinevaid kogemusi ja julgust.
Võtsimegi ühendust PERH-i verekeskuse arendusjuhiga ning  õige pea olimegi registreeritud, kui doonorluse saadikud. Meie ülesandeks oli suhtlemine inimestega ning jagada koos doonorluse maskoti, pelikaniga vere loovutajatele kingitusi.
See oli üliäge kogemus, eriti seetõttu sai 2 päeva jooksul suhelda erinevate  ning samas väga lõbusate inimestega. Soovitan seda kogemust kõigile!

Aitäh! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar