Kirjad iseendale

Mõtteid täis paber seisab mul ees,
erinevaid tundeid südame sees.
Vanad tolmunud kirjad korjasin ma üles,
need justkui tuhmunud lilled mu süles.

Kuid siis hetkeks mõtlen vaid,
nendest lugudest midagi ilusat ma sain.
Pole tähtsust sel ruumil ega ajal,
sest need on mu kirjad iseendale.

kolmapäev, 2. august 2017

Suitsiidi teemad- Suitsiidielu

Eilsel ilusal õhtul, kui ma oma sõbrannaga ratastega sõitsime tuli minul ja mu sõbrannal jutuks suitsiid ja sellega seonduvad teemad. Ma isegi ei tea miks me järjekordselt temaga sel teemal rääkisime aga... Noh!
  Leidsime rääkimiseks mõnusa koha,  hernepõllu. Herned olid seal üsna maitsvad, nii et meil jätkus juttu kauemaks.
  Mina kui aus olla, olen nendele teemadele vahetevahel mõelnud. Üleüldiselt sellele,  miks on see üle üldiselt vajalik?  Või mis kasu sellest siis lõpuks saab?  Olles ise nii mitmeltki inimeselt  sõnaotseses mõttes ajupesu sellekohapealt saanud, siis ei näe ma küll enam põhjust sellel, miks ma peaksin oma elu niimoodi lõpetama. Kui on mure räägin sellest, inimesele keda usaldan või saadan siis kirja vms.  Murest  tuleb vaid tahta rääkida,  ainult niimoodi lahenevad mured.
Sõbrannaga jutustades  jäi mulle eriti  meelde üks ilus ütlus "Inimene elab ju ainult ühe korra!"
"Need inimesed, kes tahavad teha või siis teevad enesetapu on ühed suured EGOISTID." Jah, nemad saavad niiöelda oma koormast lahti,  aga tegelikult jääb neist maha palju selliseid inimesi, kes hoolivad ning kes tahavad sellele inimesele vaid head.  Selline käitumine teeb  teistele palju rohkem haiget, kui see kui sa räägid sellest, mis sind vaevab,  kas pole nii?
  Rääkides natuke oma kogemustest,  kirjutan ühe killu ühest  vahejuhtumist,  see oli vist eelmisel suvel kui ütlesin ühele toredale inimesele, jätan nimed küll mainimata aga see oli umbes nii, et "Keegi nagunii ei hooli minust, parem on kui mind üldse poleks. Tema ütles,  üsna kurvalt vastu, väga tõeseid asju, et "Kui ma Sinust tõesti ei hooliks,  siis ma ei oleks praegu siin!" "Ma ei oleks praegu su kõrval" "Sinu ümber on tegelikult inimesed, kes sinust hoolivad,  kes tahavad, et sul elus hästi läheks!" "Sa pead natukene vaid positiivsemalt mõtlema!" Peale seda juhtunut on järjest muutunud mu elus kõik. Olles aru saanud,  et mind ümbritsevad inimesed tahavad vaid head,  alustades sellest kui näiteks hiljem koju jõuan. Muretsetakse sellepärast,  et minu ümber olevad inimesed ei taha, et minuga midagi halba juhtuks.
  Kui mul kästakse raskes olukorras valida suitsiidi või elu vahel ja kui mul poleks muid varjante, valiksin  ma raske elu aga siiski Elu, koos sõpradega on kõike asju parem läbi elada kui teha suitsiid, esiteks juba sellepärast "Elada saab vaid ühekorra, seda nautides, läbi raskuste!" "Raskused teevadki meid tugevaks! "
"Elada saab just nii hästi, kui hästi me seda ise elame. Läbi raskuste aga ikkagi elades! "
Aitäh, kes läbi viidsisid lugeda!😃

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar